AxunArts

o muzyce od 2005 roku

Gold Song #77: Queen Of The Night

Jedna z polskich stacji telewizyjnych w ostatni weekend wyemitowała film „Bodyguard” z Whitney Houston i Kevinem Costnerem w rolach głównych. My dzisiaj przypominamy jedną z piosenek z niego pochodzących.

Szczyt kariery Whitney Houston przypadł na początek lat 90. i był wynikiem świetnie przyjętych solowych płyt oraz niezapomnianej roli w filmie „Bodyguard”. Z filmem kojarzymy głównie utwór „I Will Always Love You” autorstwa Dolly Parton, który swoje przysłowiowe pięć minut miał dzięki czarnoskórej wokalistce. Ja jednak do poniedziałkowego cyklu pozwoliłem wybrać inną kompozycję, która, według mnie, również zasługuje na uwagę. Chodzi o energiczną i taneczną piosenkę „Queen Of The Night”.

Zupełnie na sam koniec – szkoda mi (a nawet nie tyle szkoda, co jestem tym faktem zezłoszczony) zmarnowanego talentu Houston. Niby wokalistka przez te ponad 20 lat kiery dostarczyła nam wielu hitów, jednak nie oszukujmy się – mogło być tego o wiele więcej. Koniec dygresji. (MAK).

About Mateusz "Axun" Kołodziej

tarnowianin, nauczyciel języka polskiego, autor książki „Utwór muzyczny jako środek dydaktyczny na lekcji języka polskiego”, bloger muzyczny, fan koszykówki, żużla i prozy Jerzego Pilcha.

One comment on “Gold Song #77: Queen Of The Night

  1. A dzisiaj 48. rocznica urodzin wokalistki. Przyłączamy się do życzeń. :)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 2011-08-08 by in News and tagged , , , , , , .

Jestem na Zblogowani.pl!

zBLOGowani.pl
