Nowa płyta Kasi Kowalskiej – szczegóły.

Znamy już okładkę i tytuł nowego albumu Kasi Kowalskiej. Płyta będzie nosić tytuł “Antepenultimate”.

Nowa, długo oczekiwana płyta Kasi Kowalskiej ukaże się 7 listopada. Na albumie pojawi się w sumie 11 kompozycji. Oto ich tytuły:

1. Miłość trzeźwość i pokora
2. Baby blues
3. A ty czego chcesz?
4. Jak słońca promień
5. Jeden dzień szczęścia
6. Niewzruszony
7. Maskarada
8. Anhedonia
9. Spowiedź
10. Dlaczego nie
11. Pętla

Kasia Kowalska na najnowszej płycie kreśli muzyczne historie na temat trudnych relacji damsko-męskich. To, co często trudno ubrać w słowa, Kasia zawarła w dziesięciu piosenkach. Utworem promującym wydawnictwo będzie singel “A ty, czego chcesz?”. Piosenkę już dziś możecie przesłuchać na oficjalnym profilu MySpace artystki.


^ Okładka nowej płyty.

- W każdym z nas są niezaspokojone pragnienia, tęsknoty i inne demony… chciałam poprzez tę płytę lepiej je zrozumieć i oswoić – mówi o nowym materiale sama wokalistka.

Źródło: onet.pl

7 uwag do wpisu “Nowa płyta Kasi Kowalskiej – szczegóły.

  1. moja mama sobie kupiła tą płytę. za moją namową {;)}. słychać dojrzałość wokalistki. i dwa że przyjemnie się odpoczywa po słuchaniu np. kasi wilk.

  2. moja mama też kupiła tą płytę :D
    piosenki wpadają w ucho, są nastrojowe, prócz singla mam kilku fav na tym albumie.

  3. ile razy wchodze na strone to ten temat jest wśród najpopularniejszych na pasku menu. ludzie czekają na recenzje! zrób coś panie Ax!

  4. Ja dorastałam z Kasi muzyką i nadal dorastam z każdą jej płytą Kasi muzyka jest na każde dni kiedy jest mi żle włanczam Kasi płyty i odrazu mi lepiej trzeba się wsłuchac nie tylko my mamy problemy , smutki ,radości u Kasi na płytach to słychac to etapy naszego życia KASIU jesteś wielka i cenie cię jak zawsze :):):) całuje

Dodaj komentarz

